gamla.webblogg.se

sprallig 15 åring som lever livet!

tävling!!

Publicerad 2013-09-12 23:57:56 i Allmänt,

Jag hittade nyss en underbar tävling hos isabelle <---- hennes blogg! Man kan vinna ett par converse, basketbolls-sneakers lr va man kallar de :). Jag väljer ett par vita i strl 37 om jag fick chansen att vinna!! Delta ni här - http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/2013/09/04/vinn-ett-par-akta-converse
 
hon har tävlingen tsm med shopello.se!
 
Jag vill vinna för att jag vill ha ett nytt par converse, jag har redan ett par röda men de kan man nt ha till alla kläder, o eftersom jag är shopping galen så har jag många klder hehe, men ett par vita converse hade varit jätte bra att ha! Plus skorna är jätte sköna att gå runt med o ha i skolan, så vill så gärna vinna de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela